ЗАКУПІВЕЛЬНА ГРУПА В РЕКЛАМНО-СУВЕНІРНІЙ ГАЛУЗІ  


Впродовж 2016-2017 років експерти проекту з команди проекту «Купуймо Разом!» активно працювали задля започаткування закупівельних груп в Україні. Робота над створення закупівельних груп відбувалась на базі напрацювань Проекту, створених інструментів та навчальних матеріалів. Завдяки старанням Ренати Марошек (2016 р.) та Матеуша Сагана (2016-2017 рр.) вдалось досягнути вагомих результатів в цьому напрямку. Протягом 2016-2017 років у Києві зібрано групу учасників Проекту, які брали участь в практичних семінарах і тренінгах, приєднувались до інших активностей Проекту та часто з власної ініціативи проводили різного виду заходи пов’язані з закупівельними групами. Окрім групи Консультантів закупівельних груп які приєднались до Центру Компетенцій закупівельних груп в Києві та продовжують роботу над запровадженням цієї бізнес-моделі в Україні, проводились також персональні консультації з учасниками Проекту, які проявили ініціативу та бажання створити закупівельну групу використовуючи потенціал власних підприємств із залученням знайомих фірм зацікавлених цією ідеєю.

Про закупівельну групу:

Однією із таких ініціатив є торгово-закупівельна група в рекламно-сувенірній галузі. Лідером та ідеологом започаткування групи є БюроКрат – фірма з 20-ти річним досвідом на ринку промо-продукції та комплексного забезпечення офісів, яка без сумніву є одним і передових гравців в Україні. У рекламно-сувенірному сегменті компанія є ексклюзивним постачальником всесвітньо відомих торгових марок, товарна лінійка доповнюється й іншими рекламними носіями від європейських брендів, а з 2000-го року компанія розвиває також власне виробництво. Як один з лідерів галузі, компанія «Бюрократ» є співзасновником і активним учасником Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних сувенірів України (АВІРСУ). Іншим значущим напрямом діяльності компанії є комплексне забезпечення офісів (від паперу і канцтоварів до побутової хімії).

Метою ініціатора (фірми БюроКрат) є створення об’єднання для спільних закупівель та подальших продажів товарів рекламно-сувенірної галузі. Партнерами по торгово-закупівельній групі стануть невеликі компанії (також посередники – рекламні агенції або промо-компанії) в ідеалі з кожного регіону України. Завданням групи є збереження (отримання) ексклюзивності в конкретних категоріях брендових товарів, розширення клієнтської аудиторії, охоплення нових каналів збуту, покращення обслуговування та сервісу, а також прискорення реалізації замовлень. В рамках групи також передбачається інформаційна та маркетингова підтримка, допомога в налагодженні логістичних процесів, пропозиція вигідних закупівельних цін, а також проведення навчання по продуктах і технологіям виробництва. Співпраця в рамках торгово-закупівельної групи передбачає контакти як з клієнтами так і з постачальниками учасників групи. Вигода учасників закупівельної групи не обмежується тільки зниженням закупівельних цін, проте охоплює також збільшення обсягів продажів та отримання доступу до нових клієнтів. Основою групи є ДОВІРА та ВЗАЄМНА ВИГОДА!

Консультативну допомогу у створенні закупівельної групи надає Матеуш Саган (Координатор Консультантів проекту «Купуймо Разом!»). Спільно з представниками фірми БюроКрат підготовлено бізнес-план та стратегію започаткування групи, а також графік реалізації. Процес створення групи триває, багато етапів вже пройдено з дотриманням поставлених завдань.

Ідея:

З огляду на кризові періоди в економіці України (від 2008 року) рекламно-сувенірна галузь зіткнулась з значними проблемами. Бюджети на рекламу і промо-продукцію “оптимізувалися” до мінімально можливих рівнів або взагалі були скасовані. У 2013 році ринок показав незначне зростання, проте як тільки ситуація почала покращуватись, 2014-ий рік знову змусив багато компаній переглянути ставлення до власних витрат. Тільки від 2016-го року проявляється певне зростання сезонних продажів. Напружена ситуація на ринку, скорочення рекламних бюджетів та оптимізація витрат промоушен-компаній призвело до значного перерозподілу сил гравців ринку. Глобальна структура залишилася незмінною, проте скоротилася кількість невеликих компаній, яким катастрофічно не вистачає ресурсів для виживання. Великі гравці продовжили нарощування своїх потужностей та значно укріпились на ринку (збільшили асортимент, покращили логістику, запровадили нові технології, покращили обслуговування та отримали нових клієнтів), натомість представникам малого та середнього бізнесу стало складніше (складніше отримати й втримати клієнта, складніше утримати команду професійних співробітників, складніше отримати доступ до фінансових інструментів тощо). Саме тому, сьогоднішній час є найбільш сприятливим для об’єднання невеликих компаній з метою створення торгово-закупівельних груп. Співпраця дозволить їм конкурувати з великими гравцями та покращити власну позицію на ринку.


КОНТАКТНІ ОСОБИ:


◆ ◆ ◆


Обмеження відповідальності (Disclaimer):

  1. Вище вказана закупівельна група була ініційована в рамках реалізації проекту «Купуймо Разом!» (далі: Проект), що проводився Асоціацією Ініціатива Родинних Фірм (Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych) спільно із партнерами (далі: Організатори) в 2015-2017 роках в рамках програми «Польська Допомога», що фінансується Міністерством Закордонних Справ Республіки Польща (далі: МЗС РП). 
  2. Після формального завершення проекту (кінець 2017 року) Організатори підтримуватимуть діяльність закупівельної групи та сприятимуть її подальшому розвитку та успіху, проте подальша діяльність закупівельної групи відбуватиметься самостійно та незалежно від Організаторів. Саме тому, Організатори не несуть будь-якої відповідальності за діяльність закупівельної групи. В разі сумнівів щодо активностей реалізованих під брендом проекту «Купуймо Разом!» прохання зв’язатися з командою проекту – info@kupuimorazom.org.ua 
  3. Вище вказана інформація про закупівельну групу відображає виключно точку зору Організаторів проекту, не може бути ототожнена з офіційною позицією МЗС РП та не обов’язково може збігатися з точкою зору учасників та/або представників закупівельної групи. 
  4. МЗС РП не несе будь-якої відповідальності за діяльність закупівельної групи, її учасників, представників та/або Організаторів під час та після закінчення реалізації проекту. 
  5. Дозволяється будь-яке використання інформації про закупівельну групу за умови збереження інформації про джерело (інтернет-сторінка www.kupuimorazom.org.ua) та тексту “обмеження відповідальності”.
  6. Організатори проекту, які також відповідають за адміністрацію інтернет-сторінки, зберігають за собою право змінювати або видаляти будь-яку інформацію на інтернет-сторінці без попереднього повідомлення і пояснення причин своїх дій.