ВОРКШОП: СТВОРЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ГРУПИ В ГАЛУЗІ HORECA В УКРАЇНІ  

28 січня 2018 року | Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]


28 січня в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs] (вул. Волоська 8/5) відбудеться безкоштовний воркшоп із створення закупівельної групи у сфері HoReCa. Захід спрямований до управлінців/власників українських закладів громадського харчування та представників фірм-постачальників гастрономічного сектору. Воркшоп базуватиметься на досягненнях проекту «Купуймо Разом!» та досвіді найбільшої польської гастрономічної закупівельної групи Horeca GGZ, яка зосереджує понад 3500 учасників (ресторанів, готелів та кейтерингових фірм) та близько 50 постачальників.


Для участі в заході просимо зареєструватись заповнивши коротку анкету:


На захід запрошує київський Центр Компетенцій закупівельних груп започаткований в рамках проекту «Купуймо Разом!». Воркшоп організовано за підтримки та сприяння Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs] та Ukrainian Food Valley. Серед спікерів експерти консультанти закупівельних груп:

  • Маріуш Косьцьолек (Mariusz Kościołek) – Член Ради Правління фірми Hinode – оператора найбільшої в Польщі закупівельної групи у сфері HoReCa;
  • Томаш Савздарго (Tomasz Sawzdargo) – Голова Ради Правління польської гастрономічної закупівельної групи Horeca GGZ;
  • Томаш Будзяк (Tomasz Budziak) – Координатор проекту «Купуймо Разом!»;
  • Микола Пархоменко – Консультант Закупівельних Груп, представник Центру Компетенцій закупівельних груп;
  • Іван Сікора – Консультант Закупівельних Груп, представник Центру Компетенцій закупівельних груп.

Під час воркшопу буде представлено бізнес-модель функціонування польської закупівельної групи Horeca GGZ та пропозиція адаптації цієї моделі з метою започаткування першої в Україні закупівельної групи HoReCa. Кожен учасник заходу матиме можливість ознайомитись з перевагами використання інноваційної платформи спільних закупівель та привілеями засновників і перших учасників створюваної закупівельної групи. Детальна програма заходу буде опублікована згодом. Всі учасники воркшопу отримають посібник „Як створити закупівельну групу B2B як прибутковий стартап?”, виданий в рамках проекту «Купуймо Разом!».


Програма:


Головною метою заходу є обговорення та спільне визначення потенційних перешкод, які можуть виникнути на шляху запровадження закупівельної групи у сфері HoReCa, а також опрацювання робочих рішень для їх подолання. Для досягнення поставленого результату використовуватиметься методологія Running Lean StartUp, з якою детальніше ознайомитись можна на e-Learning платформі Проекту – лекції 8, 9 та 10 (програма 2017).

На завершення буде підбито підсумки проведених практичних занять в групах та зібрано зворотну інформації від учасників воркшопу. Окрім того буде представлено детальний план та графік започаткування закупівельної групи HoReCa в Україні з використанням інформаційних інструментів.


В рамках підготовлення воркшопу велике прохання від організаторів до представників сектору HoReCa та всіх зацікавлених темою закупівельних груп в цій галузі заповнити коротку АНКЕТУ!

Анкета для рестораторів:

Анкета для постачальників:

https://goo.gl/X64hmp

https://goo.gl/HupYtN


З усіх додаткових питань – прохання звертатись дo:

Andriy Tsyaputaandriy.tsyaputa@kupuimorazom.org.ua 

Oleg Vengerufv.org@gmail.com


***

ЩО ТАКЕ ЗАКУПІВЕЛЬНА ГРУПА?

Закупівельна група допомагає співпрацювати замовникам і постачальникам, зміцнює їхні стосунки та відкриває нові можливості для бізнесу. Замовник може керувати всім процесом постачання від джерела (виробника) до розрахунку, контролюючи суміжні витрати; має можливість знаходити нові джерела заощадження та будувати ефективний і вигідний ланцюг постачання. Постачальники можуть допомогти замовникам досягти цілей пов’язаних із реалізацією замовлень, а також підвищити задоволеність клієнтів, покращити обслуговування, спростити цикл продажів та оптимізувати фінансовий потік.

***

МІСІЯ ТА ЦІЛІ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ГРУПИ:

Забезпечення бажаного або оптимального рівня обслуговування клієнтів при мінімальних витратах та прийнятному рівні залучення капіталу.

Відповідний товар – продукт (забезпечення послуги);

Відповідна кількість;

Відповідна якість;

У відповідному місці;

У відповідний час;

За відповідну ціну;

Відповідному знайомому клієнту;

При відповідних витратах.


ЩИРО ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ!