ДРУГИЙ ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР – ЗАКУПІВЕЛЬНІ ГРУПИ 

ПРОГРАМА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ ТА БІЗНЕС-ОБ’ЄДНАНЬ 

6-7 липня 2017 року  
Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs] (вул. Волоська 8/5, м. Київ) 


6-7 липня 2017 року в Києві відбувся Другий Практичний Семінар в рамках проекту «Купуймо Разом! 2.0». Цей захід продовжив ключову фазу нашого Проекту – едицію 2017 року, а саме Програму для Підприємців та Бізнес-Об’єднань. Впродовж 2 днів в практичному семінарі взяло участь понад 30 осіб, серед яких дехто з нами вже третій рік поспіль! Щиро дякуємо всім присутнім!
 
Першого дня (6 липня) представлено польський досвід закупівельних груп та головні помилки у цій сфері, а також юридичні аспекти створення закупівельних груп в Україні. Учасники довідались про 10 найважливіших причин чому варто започатковувати закупівельні групи (деталі нижче). Потім ми детально пройшли через процес створення закупівельної групи в режимі “крок за кроком”, поставили ключові запитання та обговорили всі етапи започаткування групи. Сподіваємось, що впродовж першого дня нам вдалось надихнути учасників на створення нових закупівельних груп та пояснити як це реалізувати на практиці.

 
10 головних причин, чому варто започатковувати закупівельну групу:
  1. Кращі умови закупівель – ціни та умови оплати;
  2. Розподіл фінансового результату закупівельної групи – участь у частці;
  3. Одна прозора знижка для всіх учасників закупівельної групи (малі отримують найбільше);
  4. Ефект масштабу – бонуси, маркетинговий бюджет – більший може більше;
  5. Централізація процесу переговорів з постачальниками – розмовляє та веде переговори Центр, а не кожна фірма окремо;
  6. Фінансова знижка – Центр маючи власний кредит в банку, може приймати від учасників такі можливості знижки, які вони самі не можуть використати;
  7. Можливість отримання територіальної ексклюзивності;
  8. Централізований маркетинг: спільний асортимент, спільний каталог, спільна марка, спільні зусилля продажів;
  9. Спільна і централізована логістика – центральний склад, закупівлі, управління складом, свій власний прямий імпорт з ЄС/Азії;
  10. Професіоналізм власної фірми та ринку.
 
Другий день (7 липня) ми розпочали з, мабуть, найважливішого м’якого елементу, який присутній при створенні закупівельної групи – довіри. Обговорили чим є довіра, які 4 головні елементи та 12 правил довіри, а також дискутували про те що відбувається в бізнесі коли довіра росте, а коли спадає. Окрім того ми говорили про “розумну довіру”, її правила, питання які варто собі задати та її ролі у веденні бізнесу. Пригадали цитату Томаса Фрідмана: „Піднеси рівень довіри в цій групі, фірмі чи суспільстві, і стануться лише добрі речі”. Під час семінару ми також провели рольову гру, в якій розіграли сценарій створення закупівельної групи в галузі канцтоварів в Україні. Учасники, які бажали взяти участь відіграли ролі лідера групи, фірм які хочуть приєднатись до групи, роль постачальника, а решта слідкувала за процесом. Досить швидко ми побачили наскільки різним є підхід до ролей, очікування учасників, цілі окремих зацікавлених сторін та які комунікаційні проблеми можуть виникнути в процесі. Сподіваємось, що гра показала які виклики повстануть під час створення закупівельних груп, незалежно від ролі учасника (Лідер чи Консультант). Під кінець другого дня – появилося безліч ідей, щодо нашої подальшої праці в 2017 році та головних очікувань від Проекту. Всі думки зібрані нашим експертом Матеушом Саганом, який і надалі модеруватиме наступні семінари та комунікацію учасників.

Всі матеріали представлені впродовж двох днів практичного семінару опубліковані в базі знань на e-Learning платформі Проекту та доступні всім зареєстрованим учасникам:

 

Відео матеріали представлені під час заходу доступні на нашому каналі на YouTube.
Заохочуємо також частіше відвідувати нашу інтернет-сторінку та сторінку Facebook.


Календар найближчих заходів запланованих в рамках Проекту
  • 20 липня – Вебінар “Використання інструментів фінансової підтримки” спільно з Кредобанком;
  • 3 серпня – Вебінар “Співпраця з постачальниками в процесі створення закупівельної групи”;
  • 17 серпня – Вебінар “План праці та інструменти консультантів закупівельних груп”;
  • 31 серпня – Вебінар “Київський Центр Компетенції закупівельних груп на 2017-2018 рр.”;
  • 14 вересня – Вебінар;
  • Вересень – Третій Практичний Семінар (Львів ІІІ);
  • 28-29 вересня – Третій Практичний Семінар (Київ ІІІ);
  • 29 листопада – Підсумкова Конференція (Київ);
Згідно з пропозицією учасників ми перевіримо можливість проведення Практичного Семінару раніше в вересні. Про реєстрацію на вказані заходи буде повідомлено заздалегідь. 
 
У разі виникнення питань звертайтесь безпосередньо до Матеуша Сагана [mateusz.sagan@kupuimorazom.org.ua], який координує наших експертів та заходи в 2017 році.  

Галерея:

2017-07-06 10.02.03 2017-07-06 10.01.52 2017-07-06 10.02.13 2017-07-06 10.02.35
2017-07-06 10.05.15 2017-07-06 15.00.04 2017-07-06 10.05.27 19731957_1357625537686851_808438589650033745_n
2017-07-07 12.14.55 2017-07-07 12.29.08 2017-07-07 12.29.22 2017-07-07 12.30.27
2017-07-07 12.29.52 2017-07-07 12.46.00 2017-07-07 13.45.12 19665657_1357625577686847_112880323666306249_n