РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ В 2016 РОЦІ
Раді представити результати проекту «Купуймо Разом! 2.0» в 2016 році. Підсумовуючи минулорічну діяльність нашої команди, ми поділити основні досягнення на декілька категорій:
Комунікація та Публікації
- Інтернет-сторінка – візитка «Купуймо Разом!», основне джерело інформації про проект, головні заходи та місце публікації матеріалів.
- Сторінка у Facebook – серце комунікації з учасниками, головних новин та заходів проекту.
- Канал на YouTube – відео-центр проекту, що містить понад 150 відеороликів, інтерв’ю та анімацій.
- Інформаційні листки «Купуймо Разом!» – видано два нові видання, які є продовження серії з 2015 року та становлять додаткове джерело інформації про проект (1 000 екземплярів).
- Підручник 2016 – видано друге доповнене видання: «КУПУЙМО РАЗОМ! ЗАКУПІВЕЛЬНІ ГРУПИ: Нові можливості для українського бізнесу» в новому графічному форматі та з новими розділами (300 екземплярів).
e-Learning та База Знань
- e-Learning платформа – сучасна БЕЗКОШТОВНА навчальна платформа на базі ефективної та простої системи moodle. Понад 200 зареєстрованих учасників.
- Навчальні курси – опубліковано 14 інтерактивних навчальних курсів, що широко охоплюють тему закупівельних груп, методологію їх створення і управління та багато іншого.
- База Знань – складова частина e-Learning платформи, що містить безліч презентацій, матеріалів з практичних семінарів та 45 інтерв’ю з експертами.
Консультації та Навчання
- Реєстрація та Конференція-Відкриття – близько 90 осіб зацікавлених участю, захід відбувся 23.06.2016 за участі Посольства Республіки Польща в Києві та Антимонопольного комітету України.
- Презентація для УСПП – нав’язано контакт з Українським Союзом Промисловців і Підприємців (УСПП) та проведено (07.10.2016) презентацію для керівників регіональних відділень УСПП.
- Практичні Семінари – в рамках консультаційно-навчальної частини експерти проекту провели два практичні семінари (21.10.2016 та 09.12.2016), в яких взяло участь близько 40 учасників проекту.
- Вебінари – організовано 10 вебінарів, при використанні платформи ClickMeeting.
Розширення та Розвиток Проекту
- Співпраця з АМКУ – залучено до співпраці Антимонопольний комітет України (АМКУ), спільно підготовлено спеціальний навчальний курс для e-Learning платформи, організувано інтерв’ю з представником АМКУ та опрацювано новий розділ підручника.
- Презентація конкурсу “Малих Грантів” – для підтримки українських підприємців та бізнес-об’єднань представлено інструмент фінансової допомоги Посольства РП в Києві.
- Cпівпраця з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs] та Національною платформою малого і середнього бізнесу– залучення до проекту в 2017 році на правах партнерів.
Анімаційний Ролик
Результати Проекту в 2016 році (.pdf)
Дякуємо за рік ефективної співпраці, надихаючих контактів та цікавих розмов. Переконані, що нам вдалось ефективно поділитись нашим досвідом. Ми також багато чого навчились та дізнались від учасників конференції, практичних семінарів, вебінарів та онлайн чатів. Завдяки ним, ми змогли пристосувати наші вміння та досвід до локальних умов в Україні. Щиро вдячні за цю співпрацю! Бажаємо успіхів в 2017 році, надіємось на подальшу співпрацю, зустрічі та розмови.
Запрошуємо до участі в проекті «Купуймо Разом! 2.0» у 2017 році
Участь в проекті БЕЗКОШТОВНА!
p.s. Детальна інформація щодо реєстрації буде повідомлена згодом
Проект фінансується з програми
«Польська Допомога» Міністерства Закордонних Справ Республіки Польща