РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ «КУПУЙМО РАЗОМ!» В 2015-2017 РОКАХ


KR!-7


Раді представити результати проекту «Купуймо Разом!» в 2015-2017 роках, який проводився спільно Асоціацією «Ініціатива Родинних Фірм» та фірмою «Практика Управління» і фінансувався Міністерством Закордонних Справ Республіки Польща в рамках програми «Польська Допомога». Підсумовуючи діяльність команди впродовж трьох едицій проекту, основні досягнення поділено на декілька категорій:


Комунікація

  • Інтернет-сторінка [www.kupuimorazom.org.ua] – візитка «Купуймо Разом!», основне джерело інформації про проект, головні заходи та місце публікації матеріалів. Близько 5000 унікальних користувачів, понад 1500 висвітлень щомісяця, 3,5 хвилин середня тривалість перебування користувача на сторінці.
  • Сторінка у Facebook – серце комунікації з учасниками, головних новин та заходів проекту. Близько 250 підписників, понад 200 постів та безліч фото і інших матеріалів.
  • Канал на YouTube – відеоцентр проекту, що містить понад 150 відеороликів, інтерв’ю та анімацій, які були переглянуті понад 3500 разів.

Публікації

  • Інформаційні листки «Купуймо Разом!» – загалом видано 8 видань, які є додатковим джерелом інформації про проект (надруковано близько 8000 екземплярів).

e-Learning та База Знань

  • e-Learning платформа [www.kupuimorazom.org.ua/moodle] – сучасна БЕЗКОШТОВНА навчальна платформа на базі ефективної та простої системи moodle. Понад 200 зареєстрованих учасників. ВІДКРИТА РЕЄСТРАЦІЯ для всіх охочих В БУДЬ-ЯКИЙ ЧАС!
  • Навчальні курси – опубліковано 24 інтерактивних навчальних курсів, що широко охоплюють тему закупівельних груп, методологію їх створення й управління та багато іншого.
  • База Знань – складова частина e-Learning платформи, що містить безліч презентацій, матеріалів з практичних семінарів та 45 інтерв’ю з експертами.

Консультації та Навчання

  • Конференції, презентації та інформаційні зустрічі – проведено 5 конференцій та 3 інформаційні зустрічі під час яких широко представлено ідею закупівельних груп та її потенціал в Україні, а також залучено нових учасників проекту та нав’язано співпрацю із важливими партнерами.
  • Практичні семінари та воркшопи – в рамках консультативно-навчальної частини експерти проекту провели 10 практичних семінарів та воркшопів у Києві та Львові, спрямованих на поширення знань і практичних умінь у створенні та управлінні закупівельними групами.
  • Учасники проекту – у 18 заходах проведених командою проекту взяло участь понад 300 учасників з різних регіонів України, серед яких підприємці, представники бізнес-об’єднань, викладачі вищих навчальних закладів та працівники державних органів.
  • Галузеві виставки та навчальні тренінги – завдяки співпраці з партнерами та старанням українських Консультантів закупівельних груп проведено 3 навчальні заходи в регіонах України. Додатково команда проекту представила ідею закупівельних груп на 5 галузевих виставках та міжнародних конференціях, в яких взяли участь сотні відвідувачів.
  • Вебінари – організовано 15 вебінарів при використанні платформи ClickMeeting, які були доповненням до основної навчальної програми та сприяли закріпленню знань.

Консультанти та Центри Компетенцій

  • Центри Компетенцій (ЦК) закупівельних груп – започатковано два ЦК у Києві та Львові, які стали платформою для співпраці українських підприємців та Консультантів, а також служать фундаментом для подальшого накопичення та розвитку знань, уміння і досвіду у сфері закупівельних груп. Основою ЦК є Консультанти закупівельних груп які на добровільній основі підписали членську декларацію та узгодили бізнес-модель подальшої діяльності. В рамках ЦК Консультанти працюватимуть задля створення ринку консалтингових послуг для закупівельних груп B2B в Україні.
  • Консультанти закупівельних груп – підготовлено групу українських фахівців у сфері закупівельних груп, які пройшли спеціальну програму навчання та підготовки, а також брали участь у процесі створення реальних закупівельних груп. Консультанти й надалі сприятимуть розвитку методології та ноу-хау у сфері закупівельних груп в Україні, а також забезпечать самостійний розвиток експертного середовища Лідерів та Послів закупівельних груп в Україні. На звернення клієнтів Консультанти допомагатимуть, консультуватимуть або супроводжуватимуть у процесі створення та налагодження праці нових закупівельних груп.

Закупівельні Групи в Україні

  • Започаткування перших закупівельних груп в Україні – було основним завданням проекту. Завдяки старанням польсько-української команди та активності учасників проекту ініційовано 6 закупівельних груп, процес започаткування яких перебуває на різних етапах.
  • Остання (6) закупівельна група в галузі HoReCa – започаткована завдяки співпраці з експертами з польської гастрономічної закупівельної групи HORECA GGZ та фірми HINODE, які самостійно продовжують роботу над комерційним стартом та подальшим просуванням групи.

Розширення та Розвиток Проекту

  • Залучення партнерів в Україні та Польщі – основа ефективної реалізації та успіху проекту.
  • Львів 2015 рік – залучення фірми Практика Управління та консалтингової фірми Nexia DK Аудитори і Консультанти сприяло локальному просуванню проекту та експертній підтримці учасників. Також нав’язано діалог з Антимонопольним комітетом України (АМКУ).
  • Київ-Львів 2016 рік – продовжено співпрацю з АМКУ, в рамках якої підготовлено спеціальний навчальний курс для e-Learning платформи та опрацьовано новий розділ підручника. Залучено інших партнерів – Адвокатське Об’єднання «Павленко і Партнери» та Польсько-Українську Господарчу Палату, які сприяли поширенню інформації та надали експертну допомогу. Активізовано співпрацю з Посольством Республіки Польща в Києві та проведено презентацію конкурсу “Малих Грантів”.
  • Київ-Львів 2017 рік – на правах партнерів залучено Києво-Могилянську бізнес-школу [kmbs] та Національну платформу малого і середнього бізнесу, які сприяли розширенню масштабу проекту. Важливим для охоплення більшої кількості учасників було налагодження співпраці з Програмою розвитку ООН в Україні, а саме реалізованого її представниками проекту «Зміцнення бізнес-об’єднань малих і середніх підприємств». З польської сторони слід згадати Асоціацію Менеджерів Інтерім, представники якої надали важливу експертну допомогу команді та учасникам проекту. Не можна забути про Ukrainian Food Valley, співпраця з якою сприяла розвитку проекту в галузі HoReCa.

◆ ◆ ◆

Від імені команди проекту, щиро дякуємо за три роки ефективної співпраці, надихаючих контактів та цікавих розмов. Переконані, що нам вдалось ефективно поділитись досвідом та надихнути учасників та партнерів проекту до подальшого розвитку ідеї закупівельних груп в Україні. Ми також багато чого навчились та дізнались під час безлічі конференцій, практичних семінарів, вебінарів та онлайн чатів. Завдяки Вам, ми змогли пристосувати наші вміння та досвід до локальних умов в Україні. Щиро вдячні за співпрацю! Впевнені у подальшому розвитку та поширенню наших досягнень, тепер вже українськими силами! Бажаємо успіхів в наступних роках та з нетерпінням чекаємо на подальшу співпрацю, нові зустрічі та цікаві розмови!


Результати Проекту –
повна версія (pdf)

Результати Проекту (pdf)

Про Проект (pdf)


logo

Проект фінансувався
Міністерством Закордонних Справ Республіки Польща в рамках програми «Польська Допомога» 

e1d845aeb5