Інформація про Проект


Закупівельні Групи
як
Інструмент для Зниження Витрат та Підвищення
Конкурентоспроможності Українських Підприємств


1

«КУПУЙМО РАЗОМ! 2.0» – ЕДИЦІЯ 2017


Infosheet:


Головні Пріоритети:

  • консолідація знань та навиків здобутих у 2016 році, а також поширення ідеї закупівельних груп серед українських підприємців, організацій підприємців та бізнес-середовищі;
  • створення Центрів Компетенцій Закупівельних Груп у Львові та Києві, які стануть платформою співпраці та місцем зустрічей підприємців та експертів/консультантів, а також сприятимуть розвитку методології та ноу-хау у сфері закупівельних груп;
  • започаткування спеціальної програми навчання для Консультантів Закупівельних Груп, що передбачає інтенсивний семінар присвячений розвитку практичних навиків та теоретичних знань у сфері створення та управління закупівельними групами. Майбутні українські консультанти під опікою польських експертів братимуть участь у процесі створення реальних закупівельних груп. Головною метою програми є підготовка українських фахівців та створення (у майбутньому) ринку консалтингових послуг для закупівельних груп B2B;
  • продовження праці над створенням перших закупівельних груп, що передбачає (і) підтримку учасників минулорічної едиції проекту які ініціювали створення власних закупівельних груп на базі розроблених бізнес-планів, а також (іі) залучення нових підприємців/членів організацій підприємців до участі в програмі навчання та заохочення то створення закупівельних груп.

Основні Елементи:

  • розроблення та публікація нових навчальних курсів на e-Learning платформі, зокрема заплановано курси для майбутніх консультантів закупівельних груп;
  • розширення Бази Знань – підготовлення та публікація двох нових видань Підручника Закупівельних Груп (Довідник для Консультантів та Посібник для Підприємців), нових видань Інформаційних Листків та інших матеріалів;
  • інтенсивний 3-денний навчальний семінар для консультантів закупівельних груп в Києві;
  • серія практичних семінарів у Києві та Львові, присвячених закріпленню знань та розвитку навиків, практичному створенню закупівельних груп та підготовленню консультантів методом on-the-job training;
  • онлайн консультації з експертами проекту, які проводитимуться у формі вебінарів, онлайн чатів та індивідуальних розмов;
  • Підсумкова Конференція у Києві під час якої будуть підбиті підсумки трьох років реалізації проекту «Купуймо Разом!».

Календар Заходів:
(можливі незначні зміни)

  • 26-28 квітня – Семінар для Консультантів Закупівельних Груп (Київ)

  • 12 травня – Перший Практичний Семінар (Львів І)

  • 2 червня – Другий Практичний Семінар (Львів ІІ)

  • 6-7 червня – Перший Практичний Семінар (Київ І)

  • 6-7 липня – Другий Практичний Семінар (Київ ІІ)

  • Вересень – Третій Практичний Семінар (Львів ІІІ)

  • 7-8 вересня – Третій Практичний Семінар (Київ ІІІ)

  • 26 жовтня – Четвертий Практичний Семінар (Київ ІV)

  • 4 грудня – Підсумкова Конференція (Київ)


Запрошуємо до участі в проекті «Купуймо Разом! 2.0»

Участь в проекті БЕЗКОШТОВНА! 

Детальна інформація щодо реєстрації ТУТ


logo

Проект фінансується з програми
«Польська Допомога» Міністерства Закордонних Справ Республіки Польща

e1d845aeb5