webinar1

Наступний вебінар з учасниками Проекту «Купуймо Разом! 2.0» 


Раді повідомити про наступний вебінар для учасників проекту «Купуймо Разом! 2.0». Цього разу темою онлайн консультації буде: ПОШИРЕННЯ ІДЕЇ ЗАКУПІВЕЛЬНИХ ГРУП. Вебінар відбудеться в четвер 10 серпня 2017 року о 14:00 (за київським часом) на платформі ClickMeeting – простому та сучасному інструменті онлайн зустрічей. 

Приєднатись до вебінару можна на e-Learning платформі та за посиланням, яке було надіслано емайлом всім учасникам Проекту!


Впродовж вебінару буде обговорено інструменти та засоби доступні для Лідерів та Консультантів, які використовуватимуться для реклами та поширення ідеї закупівельних груп серед нових учасників Проекту (з 2017 року) та тих, хто приєднається до нас в майбутньому. Головною метою є започаткування дій, що збільшуватимуть можливості самостійного функціонування українських учасників після закінчення фінансування Проекту наприкінці цього року. 
 
Під час вебінару буде обговорено наступні можливості:
 
1. Інформаційний Листок «Купуймо Разом!» – останнє видання з підсумком Проекту:
       a) Success stories учасників – хто та що публікуватиме?
       b) Навчально-інформаційні статті на тему реалій створення українських закупівельних груп – які є бар’єри та як їх подолати?

2. Матеріали українських учасників для публікації на інтернет-сторінці www.kupuimorazom.org.ua
 
3. Презентації на інтернет-сторінці Проекту – представлення профілів українських учасників в 2017 році:
       a) Буде створено закладку з “біографіями” Послів, Лідерів та Консультантів – тільки для охочих та активних;
       b) Кожен учасник може опублікувати свою “біографію” – заохочення до контакту;
 
4. Заохочувальна/рекламна листівка для українських закупівельних груп:
       a) Пропозиція змісту?
       b) Дизайн?
 
5. Спільна діяльність українських учасників з ціллю формування їх позиції на 2017 та наступні роки:
       a) Виступи на Підсумковій Конференції 29 листопада 2017 року;
       b) Спільна участь в OLEROM FORUM 1 http://forumone.olerom.com/   
 
6. Пропозиції та ідеї щодо покращення інтернет-сторінки Проекту.

Щиро запрошуємо до участі всіх охочих учасників Проекту!
 
p.s. З огляду на технічні обмеження максимальна кількість учасників – 25 осіб! Вирішальним є порядок реєстрації.
 
До зустрічі наступного четверга!

Технічні поради щодо участі у вебінарі:
  1. Переконайтесь що Ваше з’єднання з інтернетом є стабільним;
  2. Виключіть програми такого типу як SKYPE або VIBER;
  3. Під час підключення пройдіть перевірку з’єднання;
  4. Пам’ятайте про відкриття портів 1935, 443 i 80 – в разі потреби перевірте налаштування – ТУТ;
  5. У разі потреби онови Flash Player в інтернет-браузері який використовуєш;
  6. Якщо маєш проблеми зі звуком, ось інформація для їх вирішення – ТУТ;
  7. Дозвольте використання камери та мікрофону;
  8. При можливості просимо використовувати навушники (з метою зменшення шуму);
  9. Встановіть звук мікрофону і динаміків на середньому рівні, потім налаштуйте як Вам зручно;
  10. Пам’ятайте, що існують різні мовні версії додатку ClickMeeting (в правому верхньому кутку є відповідний прапорець).