DSC_0170

Організаційні деталі Семінару для Консультантів Закупівельних Груп 26-28 квітня 2017 року


Дорогі учасники!

Раді вітати всіх зареєстрованих у проекті «Купуймо Разом! 2.0», а саме Програмі для Консультантів Закупівельних Груп. Дякуємо за зацікавлення нашим Проектом, щиро віримо що використання та адаптація моделі спільних закупівель несе за собою безліч можливостей для українського бізнесу. З огляду на велике зацікавлення до Семінару та велику кількість учасників – ми вирішили частково змінити місце проведення заходу, що дозволить забезпечити відповідні умови для всіх учасників. Нижче вказано місце та час на протязі трьох днів проведення семінару:
 
  • 26 квітня, Готель Опера (вул. Богдана Хмельницького 53, Київ), початок о 11:00 / завершення о 17:00;
  • 27 квітняГотель Опера (вул. Богдана Хмельницького 53, Київ), початок о 10:00 / завершення о 17:00;
  • 28 квітняКиєво-Могилянська Бізнес Школа (вул. Волоська 8/5, Київ) зала 409початок о 10:00 / завершення о 13:00 (цього дня відбудуться індивідуальні розмови й консультації щодо подальшої участі в Проекті);

ПРОСИМО ВЗЯТИ З СОБОЮ КОМП’ЮТЕР, ПЛАНШЕТ АБО ІНШИЙ МОБІЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ!

* * *

Організаційні деталі Семінару надіслано на е-майл всім зареєстрованим учасникам!

Детальна інформація про Семінар та Програму для Консультантів Закупівельних Груп – ТУТ