Закупівельні групи – це довготермінова стратегія успіху
30 червня 2015 року відбулася друга конференція проекту «Купуймо Разом!». На відміну від першої, друга зустріч українських родинних фірм мала на меті заглибитися у всі нюанси створення закупівельних груп в Україні та визначити спільні перспективи і напрямки створення закупівельної групи у рамках проекту.
Томаш Будзяк, експерт з сімейного підприємництва, член Ради Правління «Ініціатива Фірм Родинних», керуючий партнер КВА на прикладі моделей польських закупівельних груп, розкрив основні фактори успіху закупівельних груп. Він наголосив:
«Немає одного рецепту для успіху, але є приклади польських компаній, що успішно працюють у закупівельній групі. Найважливіше, що може бути основою для успішного запровадження закупівельних груп, – це довіра партнеру, довготермінова стратегія, яка, перш за все, передбачає органічний розвиток пов’язаних між собою фірм.»
Про можливості успіху закупівельних груп говорив і консультант проекту Костянтин Редченко. На усі питання, щодо створення закупівельної групи, відповів Степан Ревич, керівник команди консультантів проекту «Купуймо Разом!». А Наталя Якібчук допомогла учасникам зрозуміти організаційно-правові форми для закупівельної групи. На завершення зустрічі виступив Зорян Гудзій, який розповів про можливості заробітку у закупівельній групі та економічні вигоди, які отримують учасники групи.
Окрім виступів консультантів проекту «Купуймо Разом!» учасники ближче познайомились один з одним, обговорили можливості співпраці та перспективи спільного створення закупівельної групи, отримали індивідуальні консультації організаторів та консультантів ініціативи.
Участь у закупівельних групах дасть змогу українському бізнесу об’єднати власні зусилля і досягти ефекту масштабу, який необхідний для конкурентоспроможності з великими компаніями. Варто використовувати всі можливості, особливо коли знавці справи та практики у межах проекту «Купуймо Разом!» готові поділитися досвідом.
Галерея: